piątek, 24 listopada 2023

Kartka z choinką

Witam, to kolejna kartka świąteczna, którą zrobiłam ostatnio. Tym razem jest to kartka w stylu double Z fold na zielonej bazie z papieru wizytówkowego. Powstała z papierów Craft o'Clock i UHK Gallery. Kartka jest płaska, do koperty, a miejsce na życzenia ma z tyłu, na przyklejonej wkładce. 








Zgłaszam tę kartkę na wyzwanie C jak Choinka w Kartkowe ABC



Przy okazji znalazłam jedno jedyne zdjęcie kartki z choinką także, która zrobiłam kiedyś - rok temu albo i dawniej, w sumie nie wiem. Nie pokazywałam jej, więc tak przy okazji - jak Ci się podoba taka prosta kartka?



Dobrego weekendu
Dorota

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...