sobota, 4 listopada 2023

Kartka świąteczna

Witam, u mnie zdecydowanie zaczęły się przygotowania do świąt. To moja ulubiona część roku. Dla mnie te święta mają jednoznacznie charakter religijny i dlatego takie motywy są głównym motywem moich prac związanych z Bożym Narodzeniem. Oczywiście, uwielbiam także inne tradycje - choinkę, pierniki, prezenty,  ale to jednak jest Boże Narodzenie :)
Na mojej kartce umieściłam obrazek z paska z dodatkami z Paper Heaven. Samą kartkę zrobiłam z różnych papierów AltairArt - kolekcje świąteczne takie jak Festive bells i Festive Cats oraz nieświąteczna Butterfly Effect. Świetnie do siebie pasują. Napis pochodzi z paska do kolekcji Cicha Noc (po która w tym roku sięgnę na pewno!)
Dodałam poinsecję z papieru czerpanego i tekturę z Crafty Moly i Miszmasz papierowy. 

Warto zajrzeć teraz do Skarbnicy Pomysłów, bo te papiery, z których robiłam tę i inne kartki świąteczne są w bardzo fajnych promocjach!
A Ty, co najbardziej lubisz w przygotowaniach do świąt?
Jak Ci się podoba moja kartka :)?







Materiały
 

   

Dobrego dnia!
Dorota


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...