środa, 15 listopada 2023

Kartka świąteczna z gwiazdą

Witam, to moja kolejna kartka świąteczna, którą zrobiłam w tym sezonie, jest to inspiracja dla sklepu Skarbnica Pomysłów [współpraca]. Ponownie jest to kartka religijna, tym razem dodałam motyw gwiazdy wyciętej wykrojnikiem z papieru z kolekcji Pierwsza Komunia Święta. Ten papier jest bardzo jasny, ma bardzo delikatny wzór. 
Na mojej kartce umieściłam obrazek z paska z dodatkami z Paper Heaven. Samą kartkę zrobiłam z różnych papierów AltairArt - kolekcje świąteczne takie jak Festive bells i Festive Cats. Świetnie do siebie pasują. Napis pochodzi z paska do kolekcji Cicha Noc.
Kartka jest płaska, idealna do wysłania w kopercie.
Jak Ci się podoba?



Materiały
      




Dobrego dnia!
Dorota

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

kartka dla mamy

Witam, Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy. Jest zielono, ciepło, kwitną kwiaty :) Chce się żyć :) Maj to tez mnóstwo pięknych okazji j...