czwartek, 30 listopada 2023

Ludki dwa

Witam, Lubicie piernikowe ludki :)? Ja uwielbiam pierniczki i ich smak, zapach, zawsze bardzom kojarzy mi się ze świętami. Co prawda, co roku obiecuję sobie, że upiekę pierniczki także w innych porach roku, aby cieszyć się ich smakiem, ale zawsze nie wychodzi i czekam na nie - na pieczenie, dekorowanie, jedzenie  -  do Bożego Narodzenia.
Pierniczki są też na mojej kartce. W ramach porządków wgrzebałam ścinki ze starych kolekcji z Paper Heaven (wtedy jeszcze Galerii papieru) i jako relaks zrobiłam taka prostą kartkę.
Jak Wam się podoba :)?


Dobrego dnia!
Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...