poniedziałek, 7 września 2020

journalowo

Witam, dziś mam do pokazania rzeczy w innym klimacie niż ostatnio. Miałam też inna pracę zaplanowaną, ale wyskoczyło mi rzeczy nieprzewidziane ;) Przede wszystkim to wyzwania w ScrapElektrowni na facebooku - na jedno od razu miałam pomysł i tak powstał ten czerwony artjournal - chyba najszybszy w moim życiu;) Przypomniałam też sobie, jak bardzo lubię robić artjournale - chyba muszę do tego wrócić;) nie samymi kartkami się przecież żyje;)
Druga rzecz to nowość na moim blogu. Choć już robiłam pierwsze podejście do bujo wcześniej, to nie miałam odwagi ich pokazać, zawsze były nie dość ładne;) ten mi się bardzo podoba, bardzo też przyjemnie mi się rysowało te wszystkie kwiatki i szlaczki. Co myślicie, pokazywać także kolejne rozkladowki z bujo, jak będą udane :)
Milego tygodnia Wam życzę 😊

7 komentarzy:

  1. świetny artjournal. A wpis w bujo - rewelacja. Wciąż się do bujo przymierzam, na razie nam nie po drodze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie pracę są ciekawe i pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba wpisy świetne, ale art journal na czerwono mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW podziwiam obie prace. Dla mnie kosmos ! Super ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bujo mnie zdecydowanie nie kreci, a jurnal extra! To UHK, prawda? Świetna jest to kolekcja. Tylko czemu ja jej jeszcze nie mam?

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mi uświadomiłaś, że od jakiegoś czasu nie otrzymuję powiadomień ze Scrapelektrowni...
    A prace są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace, wyglądają profesjonalnie! Planer mnie zachwycił! :)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...