piątek, 18 września 2020

dziewczyna motyl

Witajcie :) u mnie ten tydzień był dość zajęty w pracy i nie miałam wiele czasu na scrapowanie, nad czym ubolewam, ale mam nadzieję, że w weekend trochę odpocznę:) 
Pozostaje w kobiecych klimatach i mam do pokazania kartkę z dziewczyną i motylem, w jesiennych kolorach i nastroju oraz stylu vintage. To kolejna bardzo fajna, taka nietypowa kolekcja papierów jaką wpadka mi pod nożyczki i bardzo przyjemnie mi się z nią działa. Lubię takie papiery, która niosą w sobie coś więcej niż tylko ładne wzory. Art Journal UHK Gallery i Butterfly Effect AltairArt takie są. I jeszcze sobie patrzę nożyczki na Ginger Girl :) kobieco, jesiennie czyli super. 
To moje papierowe hity na te jesień, a Wasze?

I na koniec nieco spóźniona moja tygodniówka bujo :) jak i kartka w jesiennych barwach.
Miłego weekendu :)

7 komentarzy:

  1. Cudowna kartka, świetne jesiennie kolorki fajnie te czerwoniaste kwiaty się komponują. A grafika z dziewczyną mnie zauroczyła.
    U mnie właśnie wczoraj powstała jesienna kartka, bo dostałam wspaniałe UHK Gigner Girl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jesienna i bardzo kobieca praca, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna praca, cudowne kolory! Masz rację, że papiery super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nastrojowo i wspaniale jesienne :) Przyszła miła, ciepła jesień :) Śliczne prace! U mnie też powstała jedna Jesienna praca... Niebawem ją pokażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna a ta czerwień kwiatów dodała jej unikalnego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieca i jesienna lecz kwiaty bardzo fajnie się prezentują na kartce rozświetlają ją ♥

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...