piątek, 19 kwietnia 2019

Kartka z laleczką

Dawno się nie odzywałam, ale jakoś z internetem nie było mi po drodze ;) W pracy mam za dużo siedzenia przed komputerem, po niej już nie mam ochoty patrzeć w monitor ;) To nie znaczy, że nic nie tworzyłam ;) Powstało kilka kartek, które poleciały w świat, a także kilka scrapów - tak dla mnie :)
To jedna z tych kartek - z ulubioną laleczką. Kartka powstała i została dana zupełnie bez okazji, bo w sumie- czy trzeba specjalnej okazji, aby kogoś obdarować miłym słowem? Każdy dzień jest okazją do świętowania i radowania się :)
Życzę Wam Wesołych Świąt :)
I zmykam do niewirtualnego świata :)


Kartkę zgłaszam na wyzwania

17 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Też bardzo lubię tę laleczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna jest! I ja bardzo lubię tę laleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale rozumiem, ponieważ po całodziennym siedzeniu przed komputerem rzadko mam ochotę zaglądac do niego jeszcze w domu...
    Piękna, bardzo delikatna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna karteczka, fajna ta laleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fioletowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka :) podobają mi się fioletowe włosy w kropki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A moje lalki czekają w szufladzie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka , super ta laleczka.

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...