wtorek, 17 grudnia 2019

Z pierniczkami

Myślałam, że już skończyłam świąteczne kartkowanie (choć nie wszystkie kartki Wam jeszcze pokazałam, ale miałam je zaplanowane na kolejne dni), ale okazało się, że nie. Zostałam poproszona o zrobienie kilku kartek świątecznych - tak na wczoraj, rzecz jasna. Ale też nie może być za łatwo ;) Mają być z kotami ;) Szczęśliwie, mam z czego je zrobić, ale najbliższe wieczory będę ciąć i kleić... Mówiłam już, że to lubię, czy to oczywiste :)?
Ta kartka jest starsza, zrobiona jakiś czas temu i bardzo ją lubię. Jak na mnie jest bardzo bogata w dodatki :) ale dobrze mi się te wszystkie elementy wycinało :)



Zgłaszam na wzywania

12 komentarzy:

  1. Kolejna cudowna świąteczna kartka, świetne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemna kartka :) Także lubię korzystać z wycinanych elementów. I wcale nie jest to pójście na łatwiznę, bo przecież trzeba te elementy dobrze ułożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna kartka :) kartki z kotami? Alez wyzwanie! Koniecznie musisz pokazac efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, świetnie skomponowałaś te wszystkie elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Nawet w takiej formie pierniczki potrafią przywołać świateczną atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, a ta kompozycja stworzyła świąteczną atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, this is a gorgeous card! Thanks for joining in at Dream Valley Challenges.

    love Mags B x

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ekspresja kolorów, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...