sobota, 7 grudnia 2019

Gościnnie w Skarbnicy Pomysłów

Bardzo się cieszę, że mogę zaprezentować moje prace na blogu Skarbnicy Pomysłów i dziękuję Ani za zaproszenie. Scrapbookingiem zajmuję się hobbistycznie od kilku lat, próbowałam już wielu rzeczy i w zależności od momentu, miałam swoje ulubione formy. Obecne tworzę najwięcej kartek, ale lubię także robić scrapy i albumy. Ciągle obiecuję sobie, że wrócę do mixed media, ale chwilowo mi z nimi nie po drodze :).

Dziś mam do pokazania trzy kartki świąteczne - są dość proste i mało przestrzenne, aby mogły zostać bez problemu wysłane pocztą. Na kartkach na Boże Narodzenie bardzo lubię tradycyjne kolory - ciemnie czerwienie i zielenie oraz motywy - szopka, Święta Rodzina, stajenka. Tutaj niezastąpione co roku są grafiki z Galerii Papieru, które bardzo pasują do papierów AltairArt z kolekcji Festive Bells (oraz Festive Cats) a także do papierów z kolekcji Świąteczne Koty ze Skarbnicy Pomysłów.

 Pierwsza kartka




Druga kartka z choinką



 I trzecia z ręcznie robioną poinsecją.





Listę materiałów ze sklepu możecie znaleźć na blogu Skarbnicy Pomysłów :)
Miłego weekendu :)

18 komentarzy:

  1. Śliczne kartki. Bardzo lubię takie tradycyjne w kolorze i formie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać, można uzyskać świetne efekty za pomocą nieskomplikowanych środków ;) Bardzo ładnie i klasycznie, oszczędnie ale i z klasą! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, mają ciepły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są wszystkie, szczególnie ta z choineczką <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne, takie ciepłe i w bardzo przyjemnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zaproszenia do Skarbnicy Pomysłów! Przygotowałaś piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pisałam ja - Aneta. nie przełączyłam sobie konta. :-)

      Usuń
  7. Super prace na goscinny występ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne świąteczne inspiracje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace! Gratulacje 🎊

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne, klasycznie eleganckie karteczki. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, bardzo lubię taką kolorystykę w świątecznych pracach.

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...