piątek, 13 grudnia 2019

Niebieskie swięta

Dzień dobry w piąteczek (i to 13 :)) jesteście przesądne? Ja raczej nie, choć niektóre przesądy lubię, bo mnie bawią - nie przechodzenie pod drabiną (i słupami energetycznymi - widać czasem jak chodnik prowadzi pod słupem, a obok jest wydeptana ścieżka okrążająca słup) oraz większość ciążowych i okołodzieciowych - jak urodził się mój chrześniak poznałam ich całe mnóstwo :)
Ale czasem mówię, że trzeba odpukać w niemalowane ;) więc gdzieś się u mnie plączą. 
A kartka na dziś jest nadal świąteczna, ale tym razem w niebieskościach :)




Zgłaszam na wyzwanie

17 komentarzy:

  1. Piękne karteczka. Ja bardzo lubię święta w odcieniach niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory, moje ulubione! <3
    Przesądów nie mam, ale dla mnie "odpukać w niemalowane" i parę innych egzystuje na zasadach powiedzenia, idiomu, nie przesądu, takie coś jak "nawet tak nie myśl!" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna, przyjemnie wyglądają te kolory :) Co do przesądów, to raczej się z nich śmieje, ale gdy mam przejść między słupkami, czy pod drabiną, to staram się unikać ;) Haha więc gdzieś świadomość przesądów w człowieku siedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimowa... Piękne te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kartka, zimowa i mroźna, aż tęskno za prawdziwą zimą... ;)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka :) Dziękuje za udział w zabawie na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, bardzo mi się podoba! Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka, prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja cię, jaka cudowna, te niebieskosci wspaniale wyglądają. Zachwyciła mnie. 💙

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, cudowna kompozycja i piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...