piątek, 26 kwietnia 2019

Zielono i złoto

Zdjęcia kartki są nieco inne niż zazwyczaj, ale testowałam fotografowanie jej telefonem, w dziennym świetle. Zwykle robię lustrzanką z lampą błyskową, głownie dlatego, że mam na to czas wieczorami, a wtedy dziennego światła się nie uświadczy ;) Tym razem się spieszyłam, zrobiłam telefonem... i jakoś nie jestem zadowolona. 
Co innego z samej kartki ;) Te trzy malutkie kwiatki to moje próby z foamiranem. Nagrzewałam go nagrzewnicą, ale to chyba nie jest najlepszy pomysł, następnym razem spróbuję z żelazkiem. Kwiatki jeszcze nie są takie jakbym chciała, ale mam nadzieję, że kolejne wyjdą mi lepiej ;)
Same papierki urocze, na dodatek upolowane na promocji (więc jeszcze lepsze:P), mają śliczne złocenia,  a przy okazji znalazłam papier brokatowy o prawie takim samym odcieniu jak to złoto na papierze. 
W majówkę niestety urlopu nie mam, pracuję w te dni - mówi się trudno i nie narzeka. Narzekanie niczego nie zmieni :)
Miłego weekendu i dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem :)




11 komentarzy:

  1. Piękna jest! Świetnie ją skomponowałaś, podoba mi się jej kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest:) Bardzo polubiłam te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest świetna! Kwiatuszki też mi się bardzo podobają, podziwiam, bo mnie przy nagrzewnicy foamiran kurczy się nierówno, więc wygląda to słabo, a u Ciebie jest równiutko i pięknie!
    Robię zdjęcia telefonem i potwierdzam - też nie jestem zadowolona, notorycznie zmienia kolory i pokazuje to, czego nie ma, albo na odwrót. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Przy nagrzewnicy trzeba potem te kwiatuszki ganiać po pokoju :) U mnie telefon kolorów nie zmienia, ale obiektyw jest bardzo szeroki i za dużo rzeczy w kadr wchodzi :)

      Usuń
  4. Ta kolekcja papierów jest piękna. Twoja kartka wyszła piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka piękna... Ja nie mogę przekonac się do zdjęć robionych telefonem, ale może dlatego, że nie trafiłam jeszcze na taki, który by mnie zadowalał... Mimo wszystko widać, że u Ciebie nie jest źle, tylko trzeba dobrze skadrować zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...