czwartek, 16 maja 2019

Pastereczka

 Bardzo proszę się ze mnie nie śmiać ;) Odczułam potrzebę pobawienia się laleczkami. Aby było kolorowo, wesoło i miło. A że była Wielkanoc (tak tak, mam pewne opóźnienia w publikacji prac), to jakoś mi się te owieczki przyplątały i tak powstała zawieszka z pastereczką na tle górskiego krajobrazu, która wisi teraz w pokoju pewnej dziewczynki. 
A ja się tak zastanawiam, że zawieszki to też fajna forma, może by tak robić je zamiast LO-sów?


I pochwalę się  wygraną w candy, która przyszła do mnie kilka dni temu. Takie cuda przyleciały do mnie od CraftPassion - papiery, taśma i wykrojnik :)
Candy z kolei było zorganizowane na stronie FB zlotu Creative Day, który odbędzie się w czerwcu w Warszawie :)


12 komentarzy:

  1. Jaki cudny obrazek, bardzo mi się podoba, fajnie ubrałaś laleczkę :)
    Natury nie oszukasz, dziewczyny lubią lalki i już! Zawieszki koniecznie rób dalej, ale nie zamiast LOsów, tylko po prostu dla odmiany, raz jedno, a raz drugie. Nagroda piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna laleczka :) mysle, że to całkiem normalne, że dziewczyny lubią się bawić laleczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zawieszka z pewnością jest fajną ozdobą a zabawa laleczkami to sama przyjemność, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mój komentarz znikł. :((
    Kapitalna kartka! Też bardzo lubię te laleczki, ale jeszcze nie miałam okazji ich użyć, bo jakoś nie lubię sklejać tych malutkich elementów. Ale to tak cudnie wygląda, że chyba się za to zabiorę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci wygranej :) Kartka zawieszka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka ;) i super kompozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawieszka jest mega urocza 😍 te owieczki i pastereczka mnie urzekły 💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie i bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaka słodziutka karteczka...pięknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, takimi lalkami to sama chętnie bym się pobawiła ;)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...