poniedziałek, 11 marca 2019

Mapkowa strona z albumu

W Weekend nie chciało mi się nigdzie wychodzić, więc miałam trochę spokoju ;) Powstały dwie kolejne strony do mojego scrapo-albumu, ale będę pokazywać je po kolei :) bo są bardzo różne. 
Jedna z nich - do mapki. Czasem jak patrzę na mapkę to widzę, ze chyba powstała specjalnie dla mnie - jak ta :) Scrap powstał szybciutko i tworzenie go było bardzo relaksujące :) 
Sama idea scrapów 20x20 cm podoba mi się coraz bardziej. 




Posyłam na wyzwanie

20 komentarzy:

  1. A super layout and pretty colours, many thanks for joining in with our 'For a Child' theme at Allsorts challenge.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Świetnie wykorzystana mapka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches - Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię literki -ogólnie mówiąc, wszelkie napisy w naszych pracach tym bardziej. Tu, ten, jest idealny. Fajna praca, całość na pewno będzie cudna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ci wyszła ta albumowa strona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo cudownie wykorzystana mapka. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest, podobają mi się jego kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny skrap, album zapowiada się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely creation.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karta albumowa!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karta, super wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna interpretacja naszej mapki! Bardzo energetyczna :)
    Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy scrap. Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches i pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa praca. Dziękuję za wspólną zabawę w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...