niedziela, 24 lutego 2019

LO, nieLO

Czy LO musi mieć te 30x30 cm? Podobno nie ;) O ile taka dużą powierzchnię mam już chyba w miarę oswojoną, to jednak taki format ma kilka wad. Jedną jest przechowywanie. Mam fajny album na LOsy, taki z koszulkami, dobrze się w nim je przechowuje i przegląda, ale już nie mam w nim miejsca. Nie znalazłam nowego w żadnym sklepie, więc wpadłam na inny pomysł. W ramach eksperymentu oswajam mniejszą powierzchnię - 20 cm x 20 cm. Jakoś trudniej mi z nią idzie, tak dziwne i inaczej ;) Ambitnie zamierzam z tych LO naklejonych na bazę albumowa z beermaty zrobić taki, zapewne niespójny kolorystycznie i stylistycznie albumik (co widać po dziurkach na kółka do spinania). Zobaczymy jak mi pójdzie, ale baz z beermaty mam kilka i nie zawaham się ich użyć :)




Scrap jest niebieski, mam nadzieję, że wystarczająco monochromatyczny ;)
Zgłaszam: 


17 komentarzy:

  1. Fajnie wyszedł, dobrze sobie poradziłaś z mniejszą powierzchnią :) Kolorystka super! Ja tam kocham 30x30, mam na te moje scrapy takie duże, podłużne pudło, które nazywam trumną :P
    PS. Niedługo zabieram się za wiosenne porządki na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś! Piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Dla mnie też przechowywanie jest problematyczne, dlatego zrobiłam tylko jedno LO na prezent i przestałam je robić. Jeśli nie wiszą na ścianie, to nie miałabym co z nimi zrobić. 20x20 to świetny format, jak art journal! Sama też mam kilka smashbooków w różnych formatach i to załatwia mój problem, mimo że czasem są problemy, bo smash jest dwustronny i jak nagrzewam coś z jednej strony, to się odlepia z drugiej od gorąca. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lo to zdecydowanie nie moja forma ale u innych oglądać lubię... Fajny pomysł z tym ciut mniejszym formatem. Ciekawe że tak cięższy do oswojenia, w końcu to dalej kwadrat no i nie mały... Jednak efekt świetny... Podobają mi się te niebieskosci...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca chociaż to zupełnie nie moja bajka. Tobie to wychodzi cudownie pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, aby oswoić inny format. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne LO 🤩 a pomysł na album jest fajnym rozwiązaniem. Czekam na kolejne strony 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne LO, to zdjęcie jest obłędne - patrząc na nie mam wrazęnie, że znajduje się w tunelu. :-)
    Świetny pomysł z formatem. Ja kupiłam kiedyś album na LO na jakiejś wyprzedaży i mam w nim jak dotąd tylko jedną pracę. I kusi mnie, aby go zapełnić, bo mam sporo fajnych zdjęć do wykorzystania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim - mega zdjęcie, długo się zastanawiałam, co Ty tam do środka wsadziłaś :D
    A przechowywanie LO to właśnie ten problem, przez który tworzę ich niewiele. Zdecydowanie więcej u mnie albumów. Ale może faktycznie robienie dziurek i spięcie ich później w "album" jest jakimś rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny projekt, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lo dla mnie to temat jeszcze "nietknięty", Twoja praca jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne LO, a pomysł z albumem jest super, będzie łatwiej przechowywać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna praca. bardzo mi sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne LO.Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...