piątek, 4 listopada 2022

Dwie kartki świąteczne

Witam, dziś przychodzę z dwoma różnymi kartkami świątecznymi. jedna z nich jest w religijnym charakterze, zrobiłam ją z papierów z nowej kolekcji AltairArt Cicha Noc. Dodałam do niej ręcznie robione poinsecje, które dostałam od Ani. Druga jest kartką "świecką", z motywem prezentów i ręcznie robioną poinsecją. Zrobiła ją z papierów z kolekcji Festive Bells, które pomieszałam z innymi - Hoist the Colours!, Night&Day oraz Ever&Always pastel
Jak Wam się podobają moje kartki?











Papiery || Papers

  
  
 






Dobrego dnia!
Anna Dorota






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...