czwartek, 20 października 2022

Świąteczny box na prezent

Witam, dziś mam do pokazania pudełko na prezent w postaci exploding boxa z pudełeczkiem w środku. Prawdę mówiąc, miałam inny pomysł na tę inspirację, ale jak dostałam w ręce nową kolekcję Cicha Noc, wiedziałam, że muszę coś z niej zrobić. Pierwsze jest pudełko, mam w planach kilka kartek o różnych kształtach.  Box zrobiłam na klasycznej bazie 10x10x10 cm, pudełeczko w środku jest wielkości 8x8x8 cm zrobione z papieru scrapowego z kolekcji Sunrise. Papiery z nowej kolekcji Cicha Noc połączyłam także z gwiezdnym papierem Andromeda z kolekcji Made of Stars.
Tworząc pudełko posiłkowałam się video kursem na walentynkowy box z kanału Skarbnica Pomysłów - jak jesteście ciekawe/wi jak zrobić samemu takie pudełeczko, to tam jest pokazanie. 
Mam nadzieję, że moje pudełko się Wam spodoba. Robicie czasem exploding boxy jako opakowania na prezent?

Hello, today I have to share a gift box in the form of an exploding box with a small box inside. To be honest, I had a different idea for this inspiration, but when I got in my hands he new Silent Night collection, I knew I had to make something out of it. The first is a box, but also I have several cards of various shapes planned.
 I made the box on a classic 10x10x10 cm cardstock base, the box inside is 8x8x8 cm made of scrapbooking paper from the Sunrise collection. I also combined papers from the new Silent Night collection with the Andromeda star paper from the Made of Stars collection.
When creating the box, I used a video course for a Valentine's box from the channel Skarbnica Pomysłów as a reference - how are you interested  how to make such a small box yourself, it is shown how to make it there.
I hope you will like my box. Do you sometimes make exploding boxes as gift wrappers?







Papiery || Papers

   


Dobrego dnia!
Anna Dorota




 

1 komentarz:

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...