poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Wyzwanie w AltairArt

Witam, 
Dziś oficjalnie mogę się pochwalić: zostałam zaproszona do zespołu Design Team AltairArt :) Uprzednio byłam w zespole gościnnym, a teraz, przez najbliższe miesiące będę w regularnym Teamie. 
I to moja pierwsza inspiracja do wyzwania, które się własnie rozpoczyna - kobiecy, motywacyjny artjournal zrobiony z papierów z kolekcji Butterfly Effect (idealnej do tworzenia art journali) oraz ślubnej The Beautiful Moments.
 
To jest część projektu, który zaczęłam na początku roku, niestety, przez nadmiar pracy zarzuciłam cotygodnowe tworzenie artjournali, ale chciałabym do niego wrócić (i pokazać Wam zaległe, jeszcze nie publikowane strony)
Jak się Wam podoba mój wpis? jest bardzo prosty, nie mediowy, ale tworzyło mi się go bardzo przyjemnie.

Zapraszam do zabawy w wyzwaniu - tematem jest dowolna praca zrobiona z papierów AltairArt, które możecie kupić na przykład w sklepie Skarbnica Pomysłów.
Wygrać można paczkę papierów o wartości 100 PLN 
i zaproszenie do gościnnego projektowania na blogu AltairArt :)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...