czwartek, 4 sierpnia 2022

DT AltairArt - LO

Witam, dziś jest moja pierwsza inspiracja w ramach zespołu AltairArt, już nie gościnna i jestem bardzo podekscytowania. Bardzo dziękuję Ani za zaproszenie i zaufanie :)
Przygotowałam layout zrobiony z papierów z kolekcji Nightfall. Zrobiłam go w prezencie dla miłośniczki motoryzacji. Chciałabym, aby był kobiecy, choć na zdjęciu pojawia się także samochód.  Pierwiastek kobiecy i techniczny musiały być więc obecne.
Pokolorowałam samochód z paska z kolekcji Tears in Rain, aby mi pasował do całej kompozycji. Jest kobieco, kwiatowo. Stemplowaną laleczkę ubrałam w papiery z kolekcji. 
Obdarowanej się spodobał, a Wam :)? 







Papiery

 




Dobrego dnia!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...