piątek, 17 grudnia 2021

Z dzwonkami

Witam, 
Jakos nie mogę się ogarnąć z kartkami. To znaczy, zrobione, a nawet wysłane, a przedtem zostały obfotografwane.... ale tych zdjęc się nie mogę doliczyć. I na pewno się przed świętami nie wyrobię z publikacjami... To jedna z tych kartek, z których byłam bardo zadowlona. Papiery ze starej, ale świetnej kolekcji Paper Heaven oraz też starej kolekcji AltairArt bardz fajnie razem chodzą. Kartka z gratunku - wykorzystac stare zapasy ze swojej pracowni.
Czasem grzebiecie po przydasiach, aby wykorzystać takie stare, zapomniane rzeczy? Warto, na pewno znajdziecie prawdziwe skarby :D



Buziaki :)

 

6 komentarzy:

  1. Kartka prześliczna!
    Ale nie robię tak, bo stare znaczy że zaschnięte na kamień. :( Nawet zwykłej pasty strukturalnej nie da się wykorzystać w całości, bo się odrywa razem z maską od kartki. :( Więc większość mediów niestety tylko nowych. Stare lądują w koszu. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mediami tak jest, sporo moich starych zapasów tak wylądowało w koszu :(

      Usuń
  2. Cudna karteczka !!! Też mam różne stare zapasy i wykorzystuję co się tylko da. A czasem nawet przerabiam moje stare kartki... Moc pozdrowień posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka! Podoba mi się połączenie tekturkowej bombki i serwetki :)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...