środa, 1 grudnia 2021

Tutorialowa

Witam, dziś mam do pokazania kolejną świąteczną kartkę, tym razem według tutorialu Ani ze Skarbnicy Pomysłów. W zasadzie zrobiłam ją na wyzwanie, ale zdaje się spóźniłam się na nie, trudno - grunt to sobie dobrze zapisać kiedy sie wyzwania kończą :P. 
Z samej kartki jestem zadowolona i bardzo przyjemnie mi się ją robiło. Ostatnio mam home office, więc nie tracę czasu na dojazdy do pracy - mam więc więcej czasu - spodziewajcie się inwazji kartek i innyc prac, które mi chodzą po głowie :)



Dobrego dnia :)

 

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, taka klasyczna. I współodczuwam w kwestii wyzwania - też tak mam, i to nawet często. :) Gdyby tak dawali więcej czasu. :P

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...