piątek, 17 września 2021

Kartka namiotowa

Witam, w pracy jest tak zawalona dużą ilością zadań, że nie miałam ostatnio czasu na tworzenie :( i nie było mi z tym dobrze. Ale do zrobienia czegoś zmotywował mnie live Moniki Papermona na stronie Skarbnicy Pomysłów, gdzie Monika pokazywała, jak stworzyć kartkę namiotową. Namęczyłam się z nią bardzo, ale wyszła taka - i w sie jestem z niej zadowolona. Nie wiem co prawda, że będę do tej formy wracać ;) bo naprawdę dla mnie to było wyzwanie :)
A poza tym... jesień za oknem, to i na blogu będzie jesienniej :) Lubicie jesień?


Dobrego dnia dla Was :)

Zgłaszam na wyzwania




 

3 komentarze:

  1. Ciekawa forma i ładna praca 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...