piątek, 27 sierpnia 2021

Kartka imieninowa

Witam, Rzadko bywam tutaj ostatnio, ale w pracy się u mnie dużo dzieje. Zmieniłam dział, nowe obowiązki i trzeba się wykazać, zwłaszcza, że za nowymi obowiązki poszła nieduża, ale zawsze - podwyżka :) Nie mam czasu na tworzenie i bardzo mi tego brakuje, ale mam nadzieję, że sytuacja się unormuje. 
Tę kartkę zrobiłam w sumie nawet nie wiem kiedy, dawno, ale chyba jej jeszcze nie pokazywałam, więc oto jest. Ha, teraz zrobiłabym ją nieco inaczej - też tak macie, jak patrzycie na swoje starsze prace :)?



 Dobrego weekendu życzę :)

4 komentarze:

  1. Fajowa kartka, taka niewymuszona :)
    A co do oglądania starszych swoich prac - to tak, czasem też miałabym ochotę zrobić coś inaczej. Ale są też takie, które "leżą" mi od początku i nawet po latach mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Ciągle bym coś chciała zmieniać! Wcale Ci się nie dziwię, choć akurat w tej kartce ja bym nic nie zmieniła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet jkbyś zmieniła.... to za jakiś czas popatrzyłabyś i znów chciałabyś zmienić:D |PS: życzę Ci żeby czas na tworzenie się znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, prosta i bardzo elegancka.
    Prace swoje (te starsze), a jakże, oglądam, a zdarza mi się że również "liftuję" - to taka forma nauki ;-)

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...