niedziela, 11 października 2020

szkolna kartka

Witam, jak spędzacie weekend? Ja w domu, z przyczyn wiadomych unikam niepotrzebnego wychodzenia, choć mieliśmy z przyjaciółmi zaplanowane spotkanie, ale jednak przelożylismy je na kiedy indziej. Mam więc czas na kartki,  a i co robić w tej materii także. Mam nadzieję, że nie będzie Wam przeszkadzał wysyp kartek dla nauczycieli :)?
W tej kartkę wykorzystałam papiery i digi od Altair Art oraz cudnie ażurową serwetkę od Craft passion :)  Ta kartka jest malo grzeczna, cwiczylam poszarpania i nawet dodałam gazę :) 



Dziekuje za miłe komentarze pod poprzednim postem :)
Miłego niedzielnego popołudnia i tygodnia:)

5 komentarzy:

  1. E tam, bardzo grzeczna jest! I piękny napis, pani się na pewno wzruszy. :) Piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka! Ta ażurowa Serwetka robi wrażenie i kartka przez to wygląda zjawiskowo i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten kwiatek, cudnie biały i ładny ma środek , ładnie kontrastuje z bordem papierow.

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...