sobota, 3 października 2020

kartka z aniołami

Witajcie, przychodzę z kolejna świąteczną kartką, tym razem w Rogatym inspirujemysię kolędą Anioł pasterzem mówił. To moja anielska kartka. Tak naprawdę, okazało się że mam jeszcze chyba dwie anielskie kartki z zeszłego roku, których nie pokazałam, ale wyzwanie to wyzwanie, powstała nowa. Tamte też pokażę,  bo nadal jestem z nich zadowolona, a to nie takie oczywiste ;) też tak macie, że jak znajdujecie czasem taką zapomnianą kartkę na zdjeciach to wcale nie macie ochoty jej pokazywać, bo teraz zrobilybyscie ją już lepiej:)? No ale poszła w świat i się nie da nic poprawić:)
Więc aniołowie strzegą nienarodzonego Jesuska:)
 A że dziś jest Cardmaking Day to bawię w ScrapElektrowni (wyzwanie z blaskiem i połyskiem ) i w AltairArt (wyzwanie że skrzydłami w grupie inspiracyjnej). Papiery to kolekcje świąteczne Altair Art.


Miłego weekendu:)



9 komentarzy:

  1. Jest pięknie, aniołkowo :-) Dziękuję za wspólną zabawę na Rogatym- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczna, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, super połączenie świątecznych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Bardzo podobają mi się te świąteczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale wiem o czym mówisz z tym pokazywaniem swoich prac, które dawno powstały ;) A dziś prezentowane są bardzo świąteczne i ciepłe, w tradycyjnych kolorach, super! :)

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...