sobota, 4 lipca 2020

Kartka z lampą

Dzień dobry weekendowo :) 
Lato w pełni, a u mnie był nadal zimowy wystrój :) Trzeba było to zmienić i to koniecznie :) Więc teraz jest tak - jak Wam się podoba? Kiedyś muszę poprosić brata o jakąś dedykowaną grafikę, ale on ciągle jest zarobiony i  nie mam serca ;)
Ostatnio naszło mnie na kartki z warstwami elementów do wycinania, więc pewnie w najbliższym czasie będę takie kartki pokazywać. Ta powstała na zakończenie roku szkolnego - te papiery z kolekcji Mysterious Garden bardzo mi przypasowały do tego tematu, lampa niczym kaganek oświaty, książki... Tutaj złote nutki dla pani od muzyki. Dobrze się  czuję w takich romantycznych okolicach :)




Miłego weekendu :)

5 komentarzy:

  1. Ja też bardzo polubiłam te papiery ostatnio. I przyznam, że ciekawie wyglądają w zestawieniu ze złotem - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka.
    Ja też ostatnio mam fazę na kartki z wycinanymi elementami.
    Obecnie jest ich tyle i sa przepiękne. Aż chce się je wycinać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Też bardzo lubię te papiery, chociaż nie robię kartek z papierów, ale nie mogę się powstrzymać i kupuję. :D Wspaniała kartka! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka! Złoty pasek bardo tu pasuje, ciekawie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kartka. Fajnie z talmpa i nutkami,jakiś taki domowy ciepły klimat...

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...