czwartek, 30 lipca 2020

idą białe święta

Witajcie :) ta notka może wyglądać inaczej niż poprzednie, bo właśnie testuje aplikację blogera na tablet. Wyglądać inaczej niż panel na komputerze, ale może będzie wygodna :)  Sam tablet to urządzenie o wiele bardziej poręczne niż komputer.
Dziś mam do pokazania kolejną kartkę na rogate wyzwanie. Tym razem inspiracją miała być sztandarowa świąteczna piosenka wszystkich rozgłośni radiowych, czyli Wham! i Last Christmas. Mnie się skojadzyla z zimowymi zabawami i choć od dawna nie było białych świąt, to może pozaklinamy rzeczywistość :)? A więc idą białe święta :)


Zgłaszam na wyzwanie  na rogatym. 

8 komentarzy:

  1. Zawiało chłodem w ten upalny dzień.
    ŚWIETNA KARTKA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! I te niebieskości - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo matulu!! Nie ja nie chcę. Żadnych białych!! Ja jeszcze jestem przed urlopem! Hahaha :)
    A kartka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że u Ciebie zima będzie bardzo ciepła. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka! Napis pasuje do tekturek ;) Wszystko dobrze się prezentuje, nie przeszkadza fakt, że post pisany na tablecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale, że już ? Świątecznie? Wyszło świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze! u mnie wiosna i lato pełną parą, a u Ciebie już przegotowania do świąt! :) Super kartka!

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...