sobota, 11 stycznia 2020

Kartka z sercem

Tydzień upłynął mi od znakiem pracy i nie miałam kiedy zająć się kartkami i papierkami, choć zapisałam sobie kilka wyzwań, w których chcę wziąć udział. Jeszcze mam na chwilę czasu, więc weekend spędzam w domu, słuchając... kolęd - tak tak, bo w tym roku chciałabym wziąć udział w całorocznej zabawie Rogatego  - piszę o tym, aby mieć motywację i aby było mi głupio, jak w połowie roku mi się odechce :P więc trzymajcie kciuki. Inspiracja piękną kolędą to temat styczniowego wyzwania i w sumie - jakoś nadal jestem w nastroju na kolędy :)
Ale dziś chciałam pokazać kartkę nieświąteczną, zrobioną z papierów Magicznej kartki. 




Zgłaszam
Fan Magicznej Kartki - kolekcja Poezja serca

12 komentarzy:

  1. Piękna karteczka z serduchem, ślicznie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. ile w niej serca. Fajne, delikatne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka z serduszkiem, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka.
    Wytrwałości przy Rogatych wyzwania Ch.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta kompozycja, bardzo mi się podoba. To są takie kartki, których nie umiem robić, choć bym chciała. :(
    Rozumiem doskonale wymuszanie motywacji publicznym wspominaniem o Rogatym - mam tak samo! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka w cudownych kolorach :)
    Trzymam kciuki za Rogatego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka. Podobają mi się te powtykane tekturki i to serduszko ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kartka. Dziękuję za zabawę z papierami Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka śliczna i urokliwa :) Trzymam kciuki za postanowienie! Wiadomo jak jest-albo brak czasu, albo brak chęci, albo 100 różnych innych niedogodności ;) Oby się udało :)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...