piątek, 24 stycznia 2020

Doodling

Nie planowałam tak szybko nowego posta, ale jestem podekscytowania. A wszystko za sprawą nowego tematu w grupie Halo Crafty Inki z Klonowej - jest nim doodling. Czyli takie mazianie, robiłam to wielokrotnie w szkole i na wykładach, tylko wtedy nie wiedziałam, ze to się tak nazywa ;). Pod okiem Tores zgłębialiśmy tajniki...  no i przepadłam. Fantastycznie relaksujące, można słuchać muzyki czy audiobooków i dać się ponieść kolorom i wyobraźni. Fajne jest to, że jak zaczynam, to nie wiem jeszcze jaki będzie efekt końcowy :)
To moje pierwsze wprawki od lat, tym razem na kolorowo, bo na wykładach rysowałam zwykłym długopisem, aby nie rzucać się tak w oczy ;) No i nie miałam przy sobie flamastrów ;)
Mam wrażenie, że ręce mam jak z drewna, ale mam nadzieję, to szybko minie :) I już robię kolejny rysunek :)




Rysuję w artjournalu z Piątku 13, który ozdobiłam sobie dawno temu tak:

Niestety, choć ma grube kartki to promarkery przebijają na drugą stronę. Ale i tak jest ok :) 


  Miłego weekendu!

15 komentarzy:

  1. Ale świetne "doodlaski" :) wzory i kolory rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie doodlasz! Mam nadzieję, że będzie u Ciebie więcej doodli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Doodlaski? a ja myślałam, że to abstrakcja po prostu.
    Jakby nie nazywać, efekt wygląda bardzo przyjemnie. Czekam na kolejną tego typu pracę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci idzie, ja nawet nie wiedziałam, że tak to się nazywa doodling zawsze to coś innego odskocznia od kartkowania choć też związane z papierem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby takie sobie mazianie, a wyszedł przepiękny witraż.

    OdpowiedzUsuń
  6. no to przepadłaś. Doodling uzależnia. ps: też się zdziwiłam, że jest nazwa na moje bazgrołki ana marginesach szkolnych zeszytów

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) nawet nie wiedziałam, że to się nazywa doodling:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ci to wyszło. Moja córka rysuje doodlingiem. Dla mnie to czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy tego nie ogarnęłam ale te doodle wygląda zjawiskowo..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten Twój doodlingowy obrazek :) Wspaniała karta ATC by była z takiego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity i żywy ten Twój obrazek, super :)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...