piątek, 5 lipca 2019

Wakacyjny relaks :)

Wakacje jako takie mnie od dawna nie dotyczą ;) ale uwielbiam lato i zawsze w ten czas planuję urlop. Zawsze też jestem rozdarta, bo nie wiem gdzie jechać - morze (polskie lub gdzieś dalej) czy góry? Kocham góry, zawsze tam chętnie wracam. Ale i morze ma swoją magię. W każdym miejscu mam inny sposób na relaks. W górach - wiadomo, wędrówki, kolejne szlaki. 
Nad morzem - plaża i dobra książka. 
A jak Wy spędzacie czas w wakacje?
zakładkowe candy

A z ostatnich rzeczy, pytałam na facebooku, może poproszę o radę Was
Mam w planach chłopięcy album. Chciałam go zrobić z papierów Simple Stories, ale w ręce wpadła mi kolekcja AltairArt. No i nie wiem :D Simple Stories są cudne i bardzo cieszyłam sie, jak je upolowałam, ale nie za ciemne, za kolorowe? Nie zagłuszą zdjęć?

14 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie bardziej "góralka", ale od 4 lat, odkąd mój mąż i ja zostaliśmy rodzicami, preferujemy morze, jeziora i tereny pagórkowate, bo z maluchem tak jest po prostu łatwiej :) Czekamy, aż urośnie na tyle, żeby przemierzać z nami szlaki :)
    Dziękuję Ci za udział w candy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że z dziećmi jest trudniej, choć moi znajomi po Biesach chodzili z niemowlęciem w nosidle - podziwiałam ich za to, naprawdę :)

      Usuń
    2. Mój brat z bratową też od niemowlaka zabierali córkę w góry w nosidełku. :) Ale to jeszcze nic - znajomi zabierali 2 córki w góry, jedna z nich jest niepełnosprawna, ją nosił tata, a drugą mama. :) Zrobili specjalne nosidełko do noszenia paroletniego dziecka. :)

      Usuń
  2. Ja też zdecydowanie wolę góry, ale jeśli lubisz i jedno, i drugie, to jedź raz tam, raz tam. :)
    Albumy też robiłabym obydwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się marzy morze ale podróż z trójką dzieci z Bieszczad przez całą Polskę mnie przeraża 🤦‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię poznawać nowe miejsca.
    W góry mam blisko, dlatego pewnie morze darzę większym sentymentem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam góry, ale wakacje zdecydowanie wolę spędzać nad wodą ;)
    Zaś co chodzi o album to jestem za niebieskościami Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Góry!!! A co do papierów możesz do tych kolorowych dać czarno-białe zdjęcia i będzie je świetnie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proponuję Ci najpierw przyłożyć kilka zdjęć i wtedy zdecydować;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubię aktywnie spędzać wolny czas więc wole góry :)
    A albumy zrób dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowaniw góry😍 a mieszkam nad morzem wiec mam go az nadmiar😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam góry i podążanie szlakami wśród skał i drzew. I lubie morze, a najbardziej wtedy, gdy plaża jest szlakiem wiodącym w nowe miejsca, niekoniecznie wyłacznie miejscem leżenia w słońcu...Leżenie na plaży szybko mnie nudzi...
    Ciekawa jestem, który papier wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mieszkam nad morzem , to na wakacjie wybrałabym góry. Piekna zakładke wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...