niedziela, 14 lipca 2019

Kartka łapaczowa

Ta kartka od początku miała pod górę :D Zrobiłam ją na wyzwanie w Kartkowym ABC, gdzie tematem jest łapacz snów. Uwielbiam ten motyw, w swoim czasie miałam na niego straszną fazę i zbierałam co mogłam z łapaczami - mam mnóstwo papierów, tekturek czy wykrojnik. 
Ale jak się zabrałam za pracę, to pierwsza wersja poleciała do kosza (z hukiem!), druga prezentuje się tak:

W sumie użyłam tylko piórka, sam motyw jest subtelniejszy, mniej dosłowny, ale mam nadzieję, że wpisze się w wytyczne wyzwania. 



Zgłaszam- Challenges

22 komentarze:

  1. Łapacz jak najbardziej widoczny, piękna kartka 😍 powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się wpisuje w wytyczne wyzwania 😀 dziękuję za udział, Ania z DT kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty flowers. Thank you for playing with us at Try it on Tuesday.
    Cath x

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się taka łapaczowa wersja. Wszystko się tu uzupełnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na kartę 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaka urocza karteczka :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Też mam w planach to łapaczowe wyzwanie, ale się jakoś nie mogę zebrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za wspólną zabawę z Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. What a lovely birthday card! Love all of the great details. Thank you for playing in my birthday challenge and the Sisterhood of Crafters and hope you can join us again soon.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautifully designed card! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is such a petty card,
    Thanks for sharing with us at Try it on Tuesday
    Avril x

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszła, od razu wiadomo, o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A stunning design ! Gorgeous! Thank you for joining Try It On Tuesday !

    OdpowiedzUsuń
  15. What a beautiful card! Thank you so much for joining us at Try It On Tuesday! Chrisx

    OdpowiedzUsuń
  16. Niekiedy trzeba cos wyrzucić, żeby powstało coś pieknego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak najbardziej pasuje do wyzwania - piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna kartka, ciekawa kompozycja i kolory :)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...