czwartek, 27 czerwca 2019

Z odrobiną złota

Ta kartka powstała z papierów Craft Passion, które wygrałam w candy - pisałam o tym kilka notek temu. Musiały się uleżeć i nabrać mocy sprawczej ;) Bardzo mi się spodobały złocenia, początkowo jakoś nie łatwo mi się szło do nich przekonać, ale jednak - jestem na tak. Te są fajne, regularne,  łatwiejsze do wplecenia w kompozycję niż np. primowe. 
Wykrojnik i taśma dystansowa też się bardzo przydały, jak widać ;) - są super, listeczki wycinają bardzo dobrze. 


11 komentarzy:

  1. O jaka piękna z tym złote...ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest :) też lubię złocenia, a na tych papierach bardzo fajnie one wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dobrany papier! Wyszła elegancka kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie to wygląda! Faktycznie papiery świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tez na początku musiały poleżeż, ale jak się za nie wzięłam, to tylko one pasowały mi do wszystiego!
    Gratuluję wygranej. A kartka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...