piątek, 21 czerwca 2019

Kartka do mapki

Rok szkolny się zakończył, mogę więc pokazać te kilka kartek, które z tej okazji zrobiłam. Kilka następnych postów będzie tej tematyce poświęcone :) Tutaj posiłkowałam się mapką z The Scrappy sketches, która bardzo mi się spodobała. Kartka powstała w dużej mierze ze ścinków z innych projektów. Stempelek, jak zawsze od Novinki :)
Czy Wam też upały się dają we znaki? jak ja uwielbiam lato i słońce, to ostatnio było już go zdecydowanie za dużo. No i wolę lato gdzieś nad wodą, z lodami w pucharku, drinkiem z palemką, te sprawy ;), a nie przy grzejącym się komputerze ;)
W pracy mam klimatyzację, ale w domu nie, więc w nocy aż ciężko spać było. No ale nie marudzę - czekam na urlop i wolne :) Jeszcze trochę, będzie czas na papierkowanie :)



Zgłaszam na wyzwania


15 komentarzy:

  1. Śliczna jest, podoba mi się Twoja interpretacja mapki :)
    Mnie tam upał nie przeszkadza, wolę to niż mróz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, ciekawie interpretuje mapkę.
    Dziękuję za wspólna zabawę z The Scrappy Sketches - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba!
    Latem otwieraj okna tylko w nocy, w dzień się nie powinno. :) Ja tak robię i mam w domu wręcz zimno. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie eleganckie podziękowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bardzo delikatna kartka 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu mapkowym w The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, bardzo starannie wykonana praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka. Taka "czysta" Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches. DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kartka, fajna kompozycja i przyjemna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna praca. Bardzo dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka. :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...