piątek, 30 listopada 2018

Zółto mi...

Rzadko robię ostatnio prace na wyzwania (przestałam śledzić co się dzieje w blogoświecie i chyba szkoda ;)) i jeszcze rzadziej robię prace monochromatyczne. Lubię kolor, jak jest wyraziście i własnie kolorowo,
Ostatnio wpadłam na fajne miejsce - blog z wyzwaniami monochromatycznymi i chyba będę się tam bawić, bo dla mnie to jest - właśnie - wyzwanie. Na początek żółty. Lubię żółty i bardzo mnie ten kolor ucieszył, choc jak się okazało, nie mam w zasobach zbyt wielu żółtych papierów  - znalazłam coś z Piatku 13 i Altair Art. Ale chyba jakoś nie jest to bardzo popularny kolor w papierach, czy to tylko moje wrażenie?
Zdjęcie też obrobiłam filtrami, aby było takie żółte i aby pasowało.
No i nie mogłam nie użyć wykrojnika, jaki ostatnio kupiłam - coś czuję, że będzie się często pojawiał w moich pracach ;)




Zgłaszam na wyzwania

Obraz może zawierać: na zewnątrz



14 komentarzy:

  1. piękna praca, dziękuję za wspólną zabawę :) - Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Cieplutki i słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka urocza i cieplutka praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! piękny! bardzo się cieszę, że będziesz się z nami bawić kolorami :) pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, energetyczny LO :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - pozdrawiam Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyszło, wprowadza dużo ciepła w te chłody ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie żółty to trudny kolor, nie potrafię go sensownie użyć. Tobie wyszło bardzo zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne LO! Takie ciepłe dzięki zółtemu kolorowi...

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...