poniedziałek, 5 listopada 2018

Eteryczna choinka

Listopad się zaczął, pogoda popsuła - chyba nie ma wyjścia, czas się zabrać za świąteczne kartki ;) Jakoś nie mogę sobie niczego wybrać z tegorocznych kolekcji (za dużo by się chciało, a budżet ograniczony :P), więc tnę zapasy z lat poprzednich. I w sumie bardzo miło mi się z nimi pracuje :)
Byłam kilka dni u rodziców, więc przy okazji załatwiłam sobie kilkudniowy odwyk od komputera i netu - w sumie, jak się przy komputerze pracuje całe dnie, to bardzo potrzebne. I dobrze pobyć z ludźmi tak inaczej, analogowo ;)




15 komentarzy:

  1. Śliczna ja również muszę zabrać się za świąteczne projekty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna w tradycyjnych świątecznych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna tradycyjna kolorystyka. I bardzo podoba mi się ułożenie warstw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna :) Ślicznie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, moje projekty już w głowie teraz tylko je na papier przerzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna, bardzo elegancko się prezentuje :) Ja klimat Świąt czuję już od października, nie wiem, co mi się stało.
    Baletnica to wykrojnik Polkadoodles, znajdziesz go m. in. Na Strychu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka. U mnie też idą w ruch głównie papiery zakupione rok czy nawet dwa lata temu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, analogowe bycie z innymi jest bardzo ważne.. Piękna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze czasem tak przewietrzyć głowę i pozwolić jej odpocząć od ekranu. Kartka piękna, strasznie lubię taki soczyste kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie materiałów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka w klasycznych, świątecznych kolorach. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna karteczka świąteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka! Też w tym roku zabrałam się za kolekcje świąteczne z poprzednich sezonów:)

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...