sobota, 15 września 2018

Dziecięcy albumik

Trochę to trwało, ale album jest gotowy. Uwaga, zdjęć dużo, mam nadzieję, że Was nie zanudzę :) Robiło mi się go tak przyjemnie, że aż żałuję, że skończyłam ;) Jak nic trzeba zrobić kolejny album, zwłaszcza, że zdjęcia czekają. 
Ten jako dziecięcy od dnia narodzin nieledwie jest z delikatnych, pastelowych kolorach. Wybrałam papiery LemonCraft, są urocze i słodkie.  Zostało mi sporo ścinków, więc pewnie zrobię kilka kartek w takich jasnych kolorach. 
Teraz szukam sobie papierów na kolejny album :) Macie na oku coś fajnego, co nada się na album dziecięcy :)?








19 komentarzy:

  1. Przepiękna pamiątka. Uroczy album dla słodziaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny, pięknie wszystko dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie słodki album...piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest świetny, kolorowy i wesoły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super albumik dla dziecka, w moich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza pamiątka! Też muszę zrobić album dla chłopca, tylko zastanawiam się z jakich papierów. Pewnie wygrzebię coś ze swojej kolekcji, która powoli nie mieści się w koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak duży chłopiec? teraz zabieram się za album dla starszego - jakoś 6-8 lat) i juz zamówiłam papiery z Simple Stories, fajne, chłopięce takie :)

      Usuń
    2. Malutki, dopiero się urodzi :)

      Usuń
  8. Świetny album. Rewelacyjna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie albumiki to świetna sprawa! Też się przymierzam do dziecięcego...

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...