niedziela, 26 sierpnia 2018

Domowe LO

Jakiś czas temu wzięłam udział w candy w Craft O'Clock. Ku mojemu zaskoczeniu zostały nagrodzone wszystkie osoby, które brały w nim udział - więc i ja :). Przyszła  do mnie paka papierków i oczywiście musiałam coś ukleić. Album musiał poczekać :D Powstało takie LO. Papiery mnie zachwyciły mnie - kolory, elementy do wcinania - a zwłaszcza urocze domki do wycinania. Na pewno powstanie z nich jeszcze niejedna praca :).
Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem :)






10 komentarzy:

  1. Świetny i wielowarstwowy scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny scrap, bardzo mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Też mnie zauroczyły te domki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się komponuje tematyka zdjęcia z papierowymi domkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny! Podoba mi się jego kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo mi się podoba! I te domki są śliczne, a ja mam domkowy zawrót głowy teraz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie go skomponowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Z przyjemnością oglądam Twoje scrapy. Jestem tu po raz pierwszy dziś. I cieszę się ogromnie, że ktoś jeszcze....scrapuje! ;)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...