poniedziałek, 30 lipca 2018

Dziecięcy scrap

Po nieco mrocznym artjournalowaniu wracam do porządkowania zdjęć. Kolejny scrap, który powstał od tyłu - najpierw zrobiłam całą kompozycję, która jest kolorowa i dość ekspansywna. Na koniec szukałam zdjęcia, które by tu pasowało - siłą rzeczy jest czarno-białe, aby nie dodawać jeszcze więcej kolorów. 
Czy u Was też jest tak gorąco? Wieczory po pracy są tak duszne, że dosłownie lepię się do papierów i dlatego papierkowanie mi nie idzie. Cieszę sie, ze choć w pracy mam klimatyzację ;)








Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem :)



14 komentarzy:

  1. Świetny. Mi jakoś nie idzie robienie scrapów.
    A z upału mózg mi się gotuje i nic nie potrafię zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny scrap! jeszcze nigdy w życiu nie zrobiłam pracy od tyłu, zawsze najpierw wybieram zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle też tak robię, ale tu było inaczej - i w sumie fajnie się bawiłam :)

      Usuń
  3. piękny i pełen szczegółów scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Pełen świetnie dopasowanych szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest gorąco, to prawda, papiery lepią się do przedramion, gdy opieram się o biurko, a gdy włączę wentylator, to wszystko fruwa ... ale jakie powinno być lato ? Gdyby padało, to też narzekań byłoby co niemiara ... Robienie scrapów mi nie idzie, nie umiem tego wszystkiego rozplanować, co innego kartki, albumy itp. Twój jest przemyślany i bardzo ładny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, dziecięcy scrap z mnóstwem detali, ja również jakoś nie mogę zabrać się za taką formę pracy jaką jest LO muszę kiedyś spróbować, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, to świetna zabawa :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  7. Bardzo mi sie podoba ten scrapowy LOs

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny! Naprawdę świetnie go skomponowałaś :)
    Upały straszne, ale ja w sumie bardzo je lubię, chociaż przez nie musiałam sobie zrobić przerwę, bo nie da się wytrzymać w mojej pracowni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne LO. Niesamowite są w nim detale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie skomponowany scrap :) A pogoda daję się we znaki, ale jakoś to przetrzymamy :)

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...