środa, 2 października 2024

kartka

Witam, 
Październik to początek jesieni, ale dla mnie to czas, kiedy zasiadam do tworzenia kartek dla nauczycieli. Bardzo lubię ten temat, może dlatego, że swoją szkołę wspominam z nostalgią i czasem żałuję, że scrapbooking pojawił się tak późno i nie mogłam obdarować ulubionych nauczycieli takimi ręcznie robionymi kartkami. Na szczęście teraz mam sporo okazji tworzyć takie kartki i z ogromną radością z nich korzystam.
A Ty, jak wspominasz swoją szkołę?






Zgłaszam na wyzwanie Kartkowe ABC
linia: szkoła - szmaragdowy - serwetka




Dobrego dnia! 
Dorota

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka dla nauczyciela

Witam, to kolejna kartka dla nauczyciela, jaką mam do pokazania. Zrobiłam ją ze starych papierów Craft Passion z dodatkiem wycinanek ze Skar...