niedziela, 4 września 2022

Komplet dla nauczyciela

 Witam, Wrzesień się zaczął, nim się obejrzymy będzie październik i czas najwyższy przygotowywać prace z okazji Dnia Edukacji Narodowej w postaci upominków dla nauczycieli. Aby się do tego lepiej przygotować ja już zaczęłam i to moja pierwsza praca dla nauczyciela w tym sezonie. Przygotowałam kartkę w ozdobnym pudełku. Wykorzystałam papiery z kolekcji Back to School oraz Spring Blossoms. Kolekcje te, choć bardzo różne, idealnie do siebie pasują i się uzupełniają. Jak Wam się podoba moja inspiracja? Tworzycie już prace da nauczycieli?









Papiery || Papers
  

 

Dobrego dnia!
Anna Dorota










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...