poniedziałek, 6 czerwca 2022

Szkolne kartki

 Witajcie!

Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami i to jest czas, aby sięgnąć po papiery z kolekcji Back to School. W ramach mojej inspiracji dla AltairArt przygotowałam dwie kartki dla nauczycieli. Papiery ze szkolnej kolekcji połączyłam z starszymi - czerwienią z kolekcji Night&Day oraz pastelową zielenią z Butterfly Dream. Mam nadzieję, że moje kartki się Wam spodobają. 

Jeśli tworzycie kartki, czekoladowniki i boxy dla nauczycieli, koniecznie sięgnijcie po papiery z kolekcji Back To School - są do tego typy prac idealne! I nie zapomnijcie wziąć udziału w wyzwaniu na blogu AltairArt :)










Dobrego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...