piątek, 4 marca 2022

Album dla AltairArt

Witam, to moje kolejna inspiracja dla AltairArt. Tym razem zrobiłam album, romantyczny i lekko w stylu vintage, z papierów z kolekcji Rose Garden :) A to mój post na blogu AltairArt, zajrzyjcie tam koniecznie, bo jest tam więcej zdjęć :)
------
Witam, na moje trzecie wystąpienie na blogu AltairArt stworzyłam romantyczny album ozdobiony papierami z kolekcji Rose Garden. Użyłam czarną bazę, którą ładnie kontrastuje i wydobywa kolory papierów. Album pomieści sporo zdjęć, ozdobiłam go tekturkami i elementami z kolekcji. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)
--------












Papiery || papers

Trzymajcie się, mimo wszystko, ciepło. 



 

2 komentarze:

  1. Śliczny dziewczęcy album. Bardzo mi się podoba to, że karty są czarne i dają czarną obwódkę - to bardzo w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...