wtorek, 4 stycznia 2022

Gościnny występ w AltairArt 1

Witajcie, 
To jest ta nowość, o której pisałam w ostatnim poście. Zostałam zaproszona do goścnnego zespołu AltairArt - nawet nie wiecie jak się cieszę :) No i stresuję trochę. 
Dziś czas mojej pierwszej inspiracji, na który przygotowałam świąteczny layout. 
Oto co napisałam w notce na blogu AltairArt, który możecie zobaczyć tutaj:

Jest mi bardzo miło, że mogę się pojawić na blogu AltairArt i bardzo dziękuję Ani za zaproszenie. Mam nadzieję, że podołam temu wyzwaniu :) Na moje pierwsze wystąpienie przygotowałam świąteczny layout. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam Święta Bożego Narodzenia, ich klimat i nastój. Czekam na nie zawsze i delektuję się przygotowaniami, wypiekami, uwielbiam tworzyć kartki na Święta. Ale zarazem szkoda mi, jak święta mijają i jeszcze przez jakiś czas chcę zachować ten klimat choćby w mojej pracowni i nie chować do szuflady świątecznych przydasiów. Dlatego postanowiłam oprawić na pamiątkę zdjęcia z rodzinnych świąt i to jedna z moich prac, które zamierzam zrobić.

Użyłam papiery z kolekcji Festive Bells, która od lat towarzyszy mi w świątecznym kartkowaniu. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) Robicie layouty





Papiery
 





 

3 komentarze:

  1. Świetny scrap.
    Gratuluję zaprosznia do inspirowania na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne LO! Takie klimatyczne właśnie. Gdyby święta miały taki klimat, to też bym je lubiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję występu ną blogu! Bardzo fajną pracę przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...