środa, 7 lipca 2021

serduszka

Witam, 
Dawno mnie nie było, ale trafił mi się bardzo przyjemny wyjazd służbowy. Było to szkolenie, po którym sobie wiele nie obiecywałam (i nawet wzięłam kilka arkuszy do wycinania), ale okazało się, że i merytorycznie i towarzysko było super. Arkusze wróciły nie wycięte :P
Z tego wszystkiego zapomniałam o urodzinowym wyzwaniu p13 - to kartka z jednej z moich ulubionych starych kolekcji, nie zgłosiłam jej w terminie, trudno się mówi :)
A kolekcję i tak lubię, o! Jest bardzo radosna i kolorowa :)
Wracam do rzeczywostości - a nie jest to łatwe ;)



Miłego dnia :)




2 komentarze:

  1. A to pozytyw, że wyjazd był udany! Ja ich nigdy nie lubiłam, ale te moje nie były przyjemne. :)
    Kartka śliczna, bardzo mi się kolory podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo optymistyczna kartka.

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...