środa, 19 maja 2021

Wakacyjne LO do mapki

Witam, od dłuższego czasu nachodziło mnie, aby zrobić jakiś layout. Okazja się nadarzyła, kiedy trafiłam na mapkę w The Scrappy Sketches. Bardzo mi przypasowała do pracy w tej formie.
Ale jak nad nim pracowałam, to w sumie miałam ochotę go nieco skomplikować. Lubię Layouty z niespodziankami - jak Wam się podobają takie ukryte dodatkowe zdjęcia?



 Sznureczki i ćwiek są zamknięciem, stronkę można otworzyć, aby zobaczyć dodatkowe dwa zdjęcia. 


 Zgłaszam na wyzwanie w The Scrappy Sketches  - Mapka






 

9 komentarzy:

  1. Ale pomysłowo! Niby layout, a taki minialbum jednocześnie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW jaki super pomysł. Pierwszy raz widzę takie pomysłowe LO . Super wykonane . Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskakująca niespodzianka z tym dodatkowym zdjęciem! LO wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ oryginalny layout 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pomysłowy Layout :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z nami na blogu The Scrappy Sketches oraz AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe i bardzo optymistyczne LO. Dziękuje za wspólną zabawę na blogu Altair Art. Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe LO :) Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym drugim zdjęciem :) Dziękuję za udział w majowej zabawie z The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń

kartka dla mamy

Witam, Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy. Jest zielono, ciepło, kwitną kwiaty :) Chce się żyć :) Maj to tez mnóstwo pięknych okazji j...