czwartek, 8 kwietnia 2021

Z fioletem

Witam, to już ostatnia wielkanocna kartka w tym roku, powstała tuż przed samymi świętami. Miałam już nie robić, ale cóż, czasem plany się zmieniają :) Jest inna niż poprzednich, ale zrobiłam ją z myślą o wyzwaniu F jak Fioletowa Wielkanoc w Kartkowe ABC. 
W tym roku bardzo dużo kartek zrobiłam na Wielkanoc, kilka z nich najpierw poszło do Fundacji dla Seniorów, a zaraz potem pojawiły się zamówienia - niech mi ktoś powie, że dobro nie wraca :)




Miłego dnia Wam życzę :)
-----------------------------------

Zgłaszam na Wyzwania





 

7 komentarzy:

  1. Ślicznie 💜 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka,dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu, powodzenia. Dorota DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka, te pisanki wydają się trójwymarowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do przedmówczyn 🥰 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu, Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...