wtorek, 16 marca 2021

Potrójna kartka sztalugowa

 Witam, Też Was dopadło wiosenne przesilenie?  Czekam na słońce i piękną pogodę, no i na czas, aby tę pogodę wykorzystać. A tymczasem kolekcja kartka z live na stronie Skarbnicy Pomysłów, potrójna sztalugowa. Bardzo miło mi się ją robiło, gorzej z fotografowaniem, bo nie miesiła się na moim stanowisku do zdjęć. Miszcz Fotoszopa (znaczy się, ja) doklejał potem tło po bokach. Na środkowym elemencie zamierzam dać zdjęcie, stąd brak ozdób.
Ostatnio sklepiłam kilka kartek, mam więc nadzieję, że będę się pojawiać z większą regularnością :)




Zgłaszam na wyzwanie w Altair Art





5 komentarzy:

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...