niedziela, 7 lutego 2021

Z-fold z live

Witajcie,  w sobotę uczestniczyłam w live na stronie Skarbnicy Pomysłów, gdzie Monika Papermona pokazywała, jak zrobić kartkęw stylu z-fold. Nigdy tej formy nie robiłam, ale bawilam sie przy tym swietnie i na pewno będę jeszcze po tę formę siegac. I czekam na kolejne livy z kartkami w nietypowym kształcie :) 

Kartke zrobiłam z papierów z kolekcji Butterfly Effect, więc posyłam na wyzwanie w AltairArt 
Jest też kubek kawy, więc kartka leci do Kartkowe ABC C jak ciepły napoj
Miłego tygodnia Wam życzę



15 komentarzy:

  1. Śliczną kartkę stworzyłas, baza wygląda fantastycznie a calosc ładnie ozdobiona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła fantastycznie! Bardzo lubię takie kartki, ale bez wykrojników na te wszystkie docinane papiery nawet się nie zabieram! Zawsze wychodzi krzywo. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dziś natrafiłam na info o tym kursie i zamierzam nadrobić jutro, bo też takiej formy nie robiłam :)
    Twoja kartka wyszła bardzo gustownie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ci wyszła :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka w nietypowym kształcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna forma kartki, robiłam kiedyś taką formę ale tylko raz może warto powtórzyć?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka :) lubie taki klimat :) dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie robiłam nigdy tej formy choć zawsze podziwiam. Twoja kartka wyszła rewelacyjnie. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyszła :) W przeszłości zrobiłam jedną czy dwie kartki w ten sposób składane. To bardzo ciekawa forma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  12. CIEKAWIE ujęty temat. Dziękuję za udzial w wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...