czwartek, 21 maja 2020

Dziecięca kartka

Tak się odgrażałam, że będę pokazywać prace, które zrobiłam ostatnio i że tyle mam czasu na papierki, ale okazało się, że nie należy chwalić dnia przed zachodem słońca ;) 
Ostatnio mieliśmy w pracy gorący czas i na wszelkie przyjemności nie miałam za wiele. Tyle, że sobie ostatnio obejrzałam kilka livów i czekam na kilka chwil, aby zrobić prace według tych kursów. W ogólne żyjemy w świetnych czasach, że można mieć dostęp do dużej ilości wiedzy i kursów nie wychodząc z domu.  
A to moja ostatnia kartka z Dnia Scrapbookingu, jaka ma zdjęcie, LO i pozostałe czekają na chwile, kiedy w dzień będę miała czas na foty. 


10 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Fajna zabawa wzorami papierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka bardzo przyjemna w tej kolorystyce, ja też ostatnio mam mało czasu na klejenie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna!
    Masz rację, też mnie to cieszy, że tyle jest teraz możliwości zdobycia wiedzy. Często myślę o tym, że gdybym się rodziła wcześniej, tobym nawet nie przeżyła, a jako ON nie miałabym dostępu nawet do książek bez Internetu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka dla chłopca! Podoba mi się ta kolekcja chłopięca. Też ją mam, ale jeszcze nie pocięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słodka! W kartkach dla dzieci jest coś, co mnie rozczula. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka:) niestety ja też ostatnio nie mam zbytnio czasu na tworzenie:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza i bardzo fajnie skomponowana kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaak, możliwość odtwarzania do woli filmów to naprawdę fantastyczna sprawa.
    A kartka numer jeden!! :)

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...