wtorek, 11 lutego 2020

Kartka vintage

Styl vintage nie jest moim ulubionym, ale ostatnio zmajstrowałam taką kartkę. Kwiaty sama zrobiłam z papieru scrapowego i potuszowałam je nieco. 
Ostatnio zakupiłam wykrojniki i stemple do kwiatów, będę się bawiła - mam nadzieję, ze zapału mi starczy, bo trochę jestem słomiany ogień.  
Poza tym w pracy mamy reorganizację i przez dział przeleciała Wielka Miotła, na szczęście mnie nie zgarnęła, ale trochę stresu było. Mam nadzieję, że na razie znów będzie spokój, bo mi się poszukiwania nie uśmiechają. 



10 komentarzy:

  1. Ochhh, zakochałam się. Jest absolutnie przepiękna, taka prościutka, bo w sumie nie dzieje się na niej nie wiadomo ile, ale jest cudowna. Przez te wspaniałe brązy, przez przepiękną lampę, przez tą falę wycięta i przez te akurat dwa kwiatu, nie jeden, nie trzy, a dwa, idealne. Ładne kwiatki i ładnego kolorku. I po prostu jest piękna.

    A teraz dopiero doczytałam tekst, bo tak to tylko zdjęciom się przyglądałam. Bardzo życzę Ci spokoju w pracy, bo to jednak nasza ostoja, kasa co miesiąc na koncie sprawia, że mamy w łepetynce spokój, a on warty wiele... A dla relaksu, właśnie scrapuj, i twórz kwiatki bo ładnie Ci wyszły... A ja jeszcze się sobie poprzyglądam tej pięknej kartce. Idealnej po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka. Dobrze, że "miotła" nie trafiła, może teraz już spokój będzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita kartka:) ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka :) Fajnie wygląda , super :) Wszystkiego dobrego w pracy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest i do tego bardzo klimatyczna :) Kwiatki wyszły Ci naprawdę świetnie.
    Trzymaj się i oby stres już nie wrócił!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udany układ na kartce, i jaki wspaniały spokojny kilmat:) Życzę wielu spokojnych chwil, a Wielka miotła niech zamiata w kosmosie, z dala od nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny układ kartki, ładna kolorystyka, śliczny kwiatek - czego chcieć więcej? ;)
    A miotła to niech zamiecie sama siebie :P

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...